sobota 23. července 2016

ÚVODNÍ ŘEČ

Konečně se mi podařilo dát tenhle můj nově založený blog jakž takž do kupy, i když s designem (jestli tomu tak tedy vůbec můžu říkat) nijak zvlášť spokojená nejsem. Jenže, není se čemu divit, na blogspotu je tohle můj vůbec první blog, všechny předchozí jsem vedla na blog.cz - tudíž mi trvalo dobrých pár hodin, než jsem se zorientovala, všechno našla, všechno prošla. V budoucnu s ním ještě něco udělám, ať se tady na to dá dívat, ale teď je, myslím, docela důležité sesmolit jakous takous uvítací řeč.

Tak v první  řadě: na tomto blogu se budu přezdívat Momo - na původ se mě neptejte, zčistajasna mě to napadlo, a od teď tak označuji nejen svoji internetovou existenci, ale celkově v duchu sama sebe. Touhle dobou je mi patnáct let, a jsem poněkud rozpolcená osoba, co si nikdy není tak úplně jistá, co přesně chce, a která se zasekla někde mezitím kdo je, kdo chce být, a kdo by měla být. Je to se mnou v tomhle směru poměrně složité.
Jak říká ten rámeček na boku, mám ráda bouřky, protože u nich se nejlépe usíná, hromadnou dopravu, protože mě baví pozorovat lidi (jakkoli podivně to zní), dále příběhy, jak už jejich posloucháním tak vyprávění, konspirační teorie, protože mi vždycky poskytují dostatek materiálu na přemýšlení, vesmír  (i když tady se dá mluvit spíš o fascinaci), chemii, čaje, svetry, chladné počasí... A především knížky. Ano, knížky, to je zkrátka část mého života, která rozhodně není přehlédnutelná a bez ní bych to snad ani nebyla já.

Z mých oblíbenců v knižním  světě stojí rozhodně za zmínku Philip Pullman a jeho absolutně úchvatná trilogie Jeho temné esence, moje vůbec nejoblíbenější kniha Jana Eyrová, kterou jsem si zamilovala tak moc, že po jejím dočtení jsem nebyla vůbec schopná mluvit o čemkoli jiném. Nesmím vynechat ani své oblíbené spisovatelky z dětství, Astrid Lindgrenovou a Enid Blytonovou, a samozřejmě J.K. Rowlingovou. Vyjmenovat všechny by bylo skutečně na dlouho, tak snad to pak nějak vyplyne z budoucích článků.

Jak už jste totiž nejspíš poznali, na tomto blogu se chci především věnovat knihám, kniháma zase knihám, ať už recenzím, tak různým tagům, knižním projektům a podobně. Už dlouho jsem o tomto typu blogu uvažovala, ale stále jsem z nejrůznějších důvodů váhala - teď jsem ale přesvědčená, že  je to dobrý nápad, a že psaní o knihách je něco, co mě rozhodně bude bavit - protože já opravdu moc ráda píšu o knihách.
Budu ráda, když se tu nachvíli zastavíte, něco si přečtěte, snad i okomentujete, ale především, když se sem rádi vrátíte.

Zatím se mějte hezky.
Vaše Momo.

Žádné komentáře:

Okomentovat